به همه اعضای کر یک «شخصیت» از اجداد خانواده آدامز اختصاص داده می‌شود و بنابراین شخصیت کوتاه خود را برای بازی دارند. نمونه هایی از شخصیت های Ancestor هستند عروس، داماد، مهماندار، دختر سالن، فلاپر، زائر، فاتح، غارنشین، غارنشین، سرباز، ملوان و غیره.

همچنین، آیا مورتیسیا و گومز به هم مرتبط هستند؟

مورتیسیا است همسر گومز آدامز و مادر چهارشنبه، پاگزلی و پوبرت آدامز. این شخصیت در کارتون های چارلز آدامز برای مجله نیویورکر در دهه 1930 آغاز شد. ... مادربزرگ در واقع مادر مورتیشیا است، نه گومز، در حالی که فستر برادر گومز است، نه عموی مورتیسیا.

بر این اساس، آیا گومز آدامز یک انسان است؟

گومز آدامز پدرسالار خانواده آدامز خیالی است که توسط کاریکاتوریست چارلز آدامز برای مجله نیویورکر در دهه 1930 ایجاد شد و پس از آن در تلویزیون، فیلم و صحنه نمایش به تصویر کشیده شد.
...

گومز آدامز
ملیتاسپانیایی آمریکایی (محل اقامت: وستفیلد، نیوجرسی)

به همین ترتیب چهارشنبه آدامز چند ساله است؟

ظاهر و شخصیت. چهارشنبه آدامز یک است 13 ساله که درگیر مرگ است چهارشنبه بیشتر آزمایش‌هایش را روی برادرش پاگزلی آدامز برای «سرگرمی» یا برای تنبیه انجام می‌دهد.

داستان فیلم موزیکال خانواده آدامز چیست؟

خانواده آدامز غمگین هستند بازدید از قبرستان برای گردهمایی سالانه همه اعضای خانواده (زنده، مرده و بلاتکلیف) برای جشن گرفتن آدامز بودن ("وقتی آدامز هستید"). عمو فستر بازگشت اجداد را به قبرهایشان متوقف می کند تا از آنها کمک بگیرد.

چرا گومز مورتیشیا را کارا میا می نامد؟

گومز است عاشقانه عاشق همسرش مورتیسیا او را با محبت با نام های عاشقانه ای مانند کوئریدا (عزیز) و کارا میا (معشوق من) صدا می کند و فریب کوچک ترین کارهای او را می خورد، چه تقلید صدای حیوانات باشد و چه فرانسوی صحبت کند.

آیا خانواده آدامز جاودانه هستند؟

برای اینکه واقعاً در آزمون زمان مقاومت کنید، باید مرده باشید. قبیله جسد خانواده آدامز یکی شده است از خانواده‌های جاودانه آمریکایی، طرفداران فریبنده و ترسناک از اولین حضورشان در نیویورکر در سال 1938.

آیا مورتیشیا آدامز یک انسان است؟

مورتیشیا مورتیشیا آدامز (نام خانوادگی فرومپ) بود ماتریارچ از خانواده آدامز، زنی لاغر با پوستی رنگ پریده، با لباس مشکی چسبان و چسبان به پوست با پیچک های هشت پا در لبه آن. برخی منابع پیشنهاد کردند که او ممکن است نوعی خون آشام باشد. او همسرش گومز را به همان اندازه او را می پرستید.

آیا خانواده آدامز جاودانه هستند؟

برای اینکه واقعاً در آزمون زمان مقاومت کنید، باید مرده باشید. قبیله جسد خانواده آدامز یکی شده است از خانواده‌های جاودانه آمریکایی، طرفداران فریبنده و ترسناک از اولین حضورشان در نیویورکر در سال 1938.

ارزش خانواده آدامز چقدر است؟

خانواده آدامز: فوربس تخمین می زند که گومز آدامز دارای ارزش خالص بوده است 2 میلیارد دلار.

گومز و مورتیشیا یکدیگر را چه می نامند؟

گومز عاشقانه عاشق همسرش مورتیسیا است. او با محبت او را با نام های عاشقانه صدا می کند کوئریدا ("عزیزم") و کارا میا ("عزیز من")، و با کوچکترین اعمال او به خصوص وقتی فرانسوی صحبت می کند وحشی می شود.

آیا خانه خانواده آدامز واقعی است؟

خانه آدامز ، واقع در 21 چستر پلاس، در سال 1888 ساخته شد. به طرز عجیبی ، خانه واقعی فقط در قسمت اول فصل 1 نشان داده می شود و در حین باز شدن نمای بیرونی و در حلقه مقدماتی نمایش قابل مشاهده است. برخلاف عمارت آدام ، خانه واقعی در 1 Chester Place فقط دو طبقه داشت!

بزرگترین فرزند خانواده آدامز کیست؟

پاگسلی بزرگترین فرزند مورتیشیا و گومز آدامز است. او یک پسر جوان است (سن او در قسمت آزمایشی هشت سال است اما در قسمت دوم به 10 سال تغییر کرده است) که تقریباً همیشه با یک تی شرت راه راه و شورت دیده می شود.

چهارشنبه آدامز با چه کسی ازدواج می کند؟

لوکاس بینکه یک پسر هجده ساله است که در فیلم خانواده آدامز: یک موزیکال جدید به عنوان عشق چهارشنبه / نامزد ظاهر می شود. او دانشجوی کالج است و اهل اوهایو است. او خانواده اش را برای ملاقات چهارشنبه و پدر و مادرش می آورد.

آیا خانواده آدامز بریتانیایی است؟

خانواده آدامز یک خانواده خیالی است که توسط کاریکاتوریست آمریکایی ساخته شده است چارلز آدامز در سال 1938. ... آنها در ابتدا به عنوان یک گروه غیرمرتبط از 150 کارتون تک صفحه ای ظاهر شدند که حدود نیمی از آنها در ابتدا در نیویورکر بین اولین بار در سال 1938 و مرگ چارلز آدامز در سال 1988 منتشر شد.

چه کسی طراحی رقص خانواده آدامز را بر عهده داشت؟

Broadway Boundless: طراح رقص «خانواده آدامز». سرجیو تروخیلو به چندوظیفه بودن معنای جدیدی می دهد.

گومز همسرش را چه می نامد؟

گومز عاشقانه عاشق همسرش است مورتیسیا; او با محبت او را با نام های عاشقانه مانند Querida ("عزیز") و Cara Mia ("عشق من") صدا می کند و با کوچکترین اعمال او به ویژه هنگامی که فرانسوی صحبت می کند عصبانی می شود.

آیا واقعاً فستر برادر گومز است؟

در فیلم طنز اصلی دهه 1960 ، گفته می شود که فستر عموی مورتیسیا است (نام او با نام هستر ، مادر مورتیشیا همخوانی دارد) ، اما از دهه 1970 به بعد ، او برادر گومز استبه در همه اقتباس ها ، او عمو یا عموی بزرگ چهارشنبه و پاگسلی است.

معنی کارا میا چیست؟

عنوان به معنی "معشوق من" در زبان ایتالیایی.

ارزش خانواده آدامز چقدر است؟

خانواده آدامز: فوربس تخمین می زند که گومز آدامز دارای ارزش خالص بوده است 2 میلیارد دلار.

آیا خانواده آدامز اسپانیایی هستند؟

مانند دیگر اعضای خانواده ، شخصیت گومز تا حد زیادی توسط مجموعه های تلویزیونی مدون شد. او به عنوان موجود به تصویر کشیده شده است استخراج کاستیل و اجداد اسپانیایی، که اولین بار در "هنر و خانواده آدامز" در 18 دسامبر 1964 مطرح شد.

آیا مورتیشیا یک خون آشام است؟

در فیلم ها، او با درخششی شبح مانند در اطراف چشم به تصویر کشیده شده است، اما این دقیقاً نشانه خون آشام ها نیست. اگر چیزی فراطبیعی در راه باشد، مورتیسیا ممکن است به عنوان یک جادوگر دیده شود، اما هیچ مدرک واقعی وجود ندارد که او یک خون آشام است.

خانواده آدامز پول خود را از کجا می آورند؟

بسیاری از ثروت آنها به دلیل است فعالیت های تجاری گومز آدامزبه این شخصیت به عنوان سرمایه گذاری زیادی در وال استریت و مالکیت مشاغل متعدد در سراسر جهان به تصویر کشیده شده است. این شامل معدن اورانیوم ، مزرعه حیوانات عجیب و غریب ، معدن نمک و حتی کارخانه تولید سنگ قبر است.

خانواده آدامز از کجا هستند؟

چارلز آدامز برای اولین بار از زادگاهش الهام گرفت وستفیلد ، نیوجرسی، منطقه ای پر از عمارت های تزئین شده ویکتوریایی و قبرستان های باستانی. در مجموعه کمیک های اصلی آنها در خانه ای گوتیک در Cemetery Ridge زندگی می کنند.

آخرین به روز رسانی: 3 روز پیش - نویسندگان: 14 - مشارکت کنندگان: 18 - منابع: 37 مصاحبه و پست ؛ 7 فیلم.

همه چیز را در مورد موارد دلخواه خود کشف کنید. افراد مشهور در مصاحبه های افراد مشهور و اشتراک گذاری این پست را فراموش نکنید!

ncG1vNJzZmiblaGyo77IrbBnnp1ks6J71qGmZpmimnq1tMRmmKeblajBsL7SZqCnZaSdsm6tw52Ypqtdm66utcuyZg%3D%3D